Årsmöte 12 aug 2020

10 JUN 2020 09:31
  • Skapad: 10 JUN 2020 09:31

På styrelsmötet den 2 juni beslutades att årsmötet 2020 kommer att hållas den 12 augusti kl 18.00 i Idrottens hus. Vi hälsar alla medlemmar som vill, välkomna att närvara på mötet. Ni anmäler er via mail till This is a mailto link senast en vecka innan årsmötet.

Ev motioner skickas in till oss senast en vecka innan årsmöet.

Ha nu en riktigt trevlig sommar!

Mvh Styrelse och Personal, Korpen Karlstad

Skribent: Kristin Danielsson
Epost: 5075963:PID System.ServiceModel.ServiceActivationException: The requested service, 'http://iasservices.idrottonline.se/personservice.svc/mtom' could not be activated. See the server's diagnostic trace logs for more information. Server stack trace: at System.ServiceModel.Channels.HttpChannelUtilities.ValidateRequestReplyResponse(HttpWebRequest request, HttpWebResponse response, HttpChannelFactory`1 factory, WebException responseException, ChannelBinding channelBinding) at System.ServiceModel.Channels.HttpChannelFactory`1.HttpRequestChannel.HttpChannelRequest.WaitForReply(TimeSpan timeout) at System.ServiceModel.Channels.RequestChannel.Request(Message message, TimeSpan timeout) at System.ServiceModel.Channels.TransactionRequestChannelGeneric`1.Request(Message message, TimeSpan timeout) at System.ServiceModel.Dispatcher.RequestChannelBinder.Request(Message message, TimeSpan timeout) at System.ServiceModel.Channels.ServiceChannel.Call(String action, Boolean oneway, ProxyOperationRuntime operation, Object[] ins, Object[] outs, TimeSpan timeout) at System.ServiceModel.Channels.ServiceChannelProxy.InvokeService(IMethodCallMessage methodCall, ProxyOperationRuntime operation) at System.ServiceModel.Channels.ServiceChannelProxy.Invoke(IMessage message) Exception rethrown at [0]: at System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.HandleReturnMessage(IMessage reqMsg, IMessage retMsg) at System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type) at RF.Ias.ClientProxies.Core.IPersonService.GetPersons(GetPersonRequest request) at IOCore.DataAbstraction.PersonManager.GetWriterByIASPersonId(Int64 IASPersonId) in E:\A05\_work\10\s\vNext\IOCore\IOCore\DataAbstraction\PersonManager.cs:line 804 at RF.Initialization.ContentEventsInitialization.LoadedDefaultContent(Object sender, ContentEventArgs e) in E:\A05\_work\10\s\vNext\IOWeb\Initialization\ContentEventsInitialization.cs:line 155

Hus

Här finns vi - Industrigatan 1, 652 21 Karlstad - efter Hammaröleden - ett stenkast från Lambergstjärn i en härlig miljö.

Postadress:
Korpförening Karlstad - Korpen